Filmy eksplozja, zamach

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje eksplozja, zamach. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Dziennikarka polityczna umieszczona w sekcji piłkarskiej panna Pove (Cécile de France) proszona jest o śledzenie przebiegu kampanii prezydenckiej pomiędzy dwoma politykami. Faworytem jest Pierre-Henry Mercier (Albert Dupontel), spadkobierca potężnej francuskiej rodziny i nowicjusz w polityce. Zakłopotana kandydaturą, o której wiedziała, że ​​jest mniej wziętą, panna Pove rozpoczyna śledztwo zarówno zdumiewające, jak i zaskakujące.
Kilka arystokratycznych rodzin walczy o kontrolę nad krainą o nazwie Westeros.
Po dwóch latach Barnes zostaje ochroniarzem, który dba o bezpieczeństwo senator Charlene Roan.


W ostatnich dniach planety Krypton, naukowiec Jor-El wysyła swego syna na Ziemię, aby uratować go przed zagładą. Przygarnięty przez małżeństwo Kentów, Kal-El próbuje dostosować się do ludzi, co jest niezwykle trudne, gdy dysponuje się nadludzkimi mocami. W końcu udaje mu się dowiedzieć kim jest, ale sprowadza to na Ziemię kryptońskich przestępców dowodzonych przez generała Zoda.

Spectre

6,4
Bond za wszelką cenę chce dowieść prawdy na temat organizacji SPECTRE. Rozwiązaniem jest tajemnicza obrączka.

Salt

6,5
Evelyn Salt (Angelina Jolie) jest agentką CIA, która zostaje oskarżona o działanie przeciwko USA przez Rosjanina Orłowa (Daniel Olbrychski), który sugeruje, że w Nowym Jorku zabije ona prezydenta Rosji. Podejrzewana o zamach agentka ucieka, a jej późniejsze działania stawiają znak zapytania, po której stronie tak naprawdę stoi.

X-Men 2

7,4
X-Men są następnym ogniwem ewolucji. Każde z nich przyszło na świat w wyniku niepowtarzalnej mutacji genetycznej, a los obdarzył ich niezwykłymi mocami. Otacza ich powszechna nienawiść i uprzedzenia. Społeczeństwo nie chce zaakceptować ich odmienności, boi się ich i skazuje na życie w odosobnieniu. Profesor Charles Xavier, najpotężniejszy telepata na świecie, założył szkołę, gdzie ”mutanci” uczą się wykorzystywać swoje moce dla dobra całej ludzkości - ludzkości, która nie chce uznać ich prawa do życia i samostanowienia.
Natalie, Dylan i Alex tym razem przygotowują atak bez ostrzeżenia, potajemnie starając się odzyskać dwa skradzione pierścienie. Nie są to zwykłe przedmioty, zawierają bowiem zakodowaną informację, która ujawnia nową tożsamość osób w Programie Ochrony Świadków Federalnych. W momencie, kiedy świadkowie zaczynają po kolei być eliminowani, tylko Aniołki, wykorzystując swoją wiedzę, mistrzostwo wschodnich sztuk walki, szpiegostwa i umiejętność kamuflażu, mogą powstrzymać sprawcę tych wszystkich tajemniczych wydarzeń.
Akcja rozgrywa się w połowie lat 60., w okresie prezydentury Lyndona Bainesa Johnsona, rzecznika eskalacji wojny w Wietnamie. Bohater filmu jest postacią autentyczną, choć "prawdziwy Adrian Cronauer nie był wcale tak śmieszny" - przyznał w jednym z wywiadów reżyser, który nie chciał jednak realizować kolejnego dramatu wojennego w rodzaju Czasu Apokalipsy czy Plutonu. W latach 1962-71 w wojnie w Wietnamie brały udział miliony Amerykanów, doskwierała im tęsknota za domem i rodzinami. Cronauer przybywa do Sajgonu w 1965 roku, kiedy zaostrza się konflikt wietnamski. Wzrasta liczba wojsk amerykańskich, nasilają się walki. Jako prezenter rozgłośni AFR (Armed Forces Radio) ma umilać czas walczącym żołnierzom, przekazywać najnowsze wiadomości z frontu, wreszcie podnosić morale armii. Audycja radiowa, którą prezenter zawsze rozpoczyna od przeciągłego okrzyku "Good morning, Vietnam", zyskuje coraz większą popularność wśród żołnierzy. Popularny staje się również sam Cronauer, który korzystając z konstytucyjnego prawa wolności słowa wypowiada bez ogródek swoje sądy, kpi i szydzi, nadaje zakazane dotąd songi polityczne i muzykę rockandrollową, ignoruje skreślenia wojskowego cenzora, puszczając w eter wszystkie wiadomości. Choć Adrian Cronauer jest uwielbiany przez prostych żołnierzy, staje się utrapieniem przełożonych, z którymi rozpoczyna prywatną wojnę.
Klasyka polskiej kinematografii. Serial Konrada Nałęckiego powstał na podstawie książki Janusza Przymanowskiego, który jest także współautorem scenariusza. Nakręcono trzy serie przygód załogi „Rudego” – łącznie 21 odcinków. PRL-owskie władze chętnie traktowały serial jako materiał propagandowy, prezentujący obowiązującą wówczas wersję historii z polsko-radzieckim sojuszem na pierwszym planie. Janek wstępuje w szeregi Wojska Polskiego do oddziału wojsk pancernych. Zostaje włączony do załogi czołgu o numerze 102. Wraz ze swoimi wiernymi towarzyszami broni Olgierdem, Gustlikiem, Grigorijem i psem Szarikiem rusza wyzwolić ojczyznę. Dla dzisiejszego widza „Czterej pancerni i pies” pozostają znakomitą produkcją wojenno-przygodową. Zrealizowane z rozmachem sceny batalistyczne, trzymająca w napięciu akcja, zabawne dialogi i przede wszystkim doskonałe postacie stworzone przez wybitnych aktorów – to nieprzemijające wartości serialu.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…