Filmy ojciec, brat

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje ojciec, brat. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Akcja familijnego musicalu "Mary Poppins powraca" rozgrywa się w pierwszej połowie lat trzydziestych ubiegłego wieku. Jane i Michael Banks dawno temu dorośli i teraz ich życie jest pełne zmartwień i codziennych obowiązków. Kiedy życie stawia przed nimi kolejne trudne wyzwanie, Mary Poppins ponownie pojawia się na progu ich domu. Za pomocą magii tajemnicza niania po raz kolejny pomaga rodzinie Banks odnaleźć zagubioną radość życia i szczęście. Tym razem pomaga jej nie tylko zaprzyjaźniony Jack, ale także ekscentryczna kuzynka Topsi. Cała rodzina przeżyje niesamowite przygody, po których ponownie przypomną sobie o istnieniu uroków życia i zapomnianą na moment prawdę, że trzeba cieszyć się każdą jego chwilą!
Znakomita komedia łącząca w sobie klimat Czterech wesel i pogrzebu z najlepszymi filmami Woody'ego Allena. Film twórcy Piwnych rozmów braci McMullen. Grupa trzydziestolatków, kumpli z dzieciństwa, spotyka się na wieczorze kawalerskim przyjaciela. Za tydzień ma on poślubić uroczą dziewczynę. Mimo to wciąż nie opuszczają go wątpliwości. Pojawienie się dawno niewidzianych kumpli wcale nie ułatwia mu zadania, bo żaden z nich nie idzie przez życie zbyt prostą drogą. Od czego jednak są przyjaciele?! Koledzy zrobią wszystko, by przekonać pana młodego do uroków życia małżeńskiego. Przy okazji każdy z nich będzie musiał uporządkować własne życie.
Romantyczna komedia o towarzyskiej „wojnie“ pomiędzy chłodną i stonowaną angielską teściową a amerykańską pełną wdzięku i blasku synową. Błyskotliwe dialogi, cięte riposty i zderzenie odmiennych kultur to gwarancja doskonałej zabawy. W filmie zobaczymy młodą gwiazdę Jessicę Biel oraz jak zawsze pełnego uroku Colina Firtha znanego z takich hitów jak “Dziennik Bridget Jones” i “Mamma Mia!”. Film wyreżyserował twórca niezapomnianej “Priscilli – Królowej pustyni”.


Jest rok 1943. Holandia już od trzech lat jest pod okupacją, lecz dla Tuura i Lamberta II wojna światowa jest czymś odległym. W końcu jednak dociera i do ich miasta. Podczas gdy rodzina Tuura angażuje się w ruch oporu, tata Lamberta współpracuje z nazistami i namawia syna, by wstąpił do Hitlerjugend. Chłopcy pozostają jednak przyjaciółmi. Ale gdy do klasy chłopców dołącza Maartje, wszystko się zmienia. Zazdrość dzieli przyjaciół, a współpraca rodziny z nazistami odsuwa Lamberta od kolegów. Osamotniony chłopiec zdradza niewinny z pozoru sekret. Wszystko zmierza do nieuchronnej katastrofy.
Ekranizacja powieści mistrzyni suspensu Agathy Christie z niemłodą już panną Marple w roli głównej, która podczas podróży pociągiem staje się świadkiem morderstwa. Niestety policja nie daje wiary jej zeznaniom, ponieważ nie ma żadnych dowodów zbrodni. Panna Marple rozpoczyna więc własne prywatne śledztwo.
Piękna Diana Merrick (Greta Garbo) zakochuje się w arystokracie Holdernessie Neville (John Gilbert). Jednak ojciec jest przeciwny temu związkowi i młodzi nie mogą się pobrać. Diana w końcu wychodzi za mąż za przyjaciela swojego brata, David Furness (Johnny Mack Brown), który jest złodziejem. Podczas miesiąca miodowego we Francji, policja jest na tropie Davida i chce go aresztować, ten jednak popełnia samobójstwo. Diana po kilku latach wraca do Anglii i spotyka się z Nevillem, który niestety jest już żonaty...
Oto świat Ariela: mała, nieco zaniedbana dzielnica handlowa w dolnej części Buenos Aires, gdzie włoscy sklepikarze pokrzykują przez cały dzień, Koreańczycy handlują przedmiotami spod znaku feng-shui, a stary Osvaldo nie sprzedaje niczego. Tu matka Ariela prowadzi mały sklepik z damską bielizną, a brat zajmuje się importem i eksportem. To świat oswojony i wygodny – zwłaszcza w porównaniu z ogarniającym Argentynę powszechnym chaosem. W panującym w kraju ogólnym bałaganie wielu młodych ludzi poszukuje swoich korzeni. Nie chodzi tu jednak o poznanie własnej tożsamości, ale raczej o spełnienie biurokratycznych wymogów, po to, by uzyskać paszport kraju przodków, który umożliwi im wyjazd do europejskiego raju – miejsca, gdzie nadzieja jest wciąż żywa. Ariel marzy o czymś więcej, niż polski paszport. Miałby do niego prawo, bo jego dziadkowie uciekli niegdyś z Polski przed Holokaustem. Ale on przede wszystkim pragnie zrozumieć… Dlaczego jego ojciec opuścił rodzinę wkrótce po narodzinach syna, aby walczyć w Izraelu? Czemu nigdy nie wrócił? Dlaczego nie poruszyło to specjalnie ani matki, ani starszego brata? Prawda jest jednak nieuchwytna. Gdy ojciec Ariela w końcu powraca, przywozi ze sobą nowe prawdy, nową historię, i wreszcie, bardzo spóźniony uścisk – utracony na tak długo.
Ośmioletni Kuba wpada na trop magicznego kamienia, którego cząstki krążą we wszechświecie. Złożenie ich w całość przyniesie ludziom szczęście i dobro. W poszukiwaniu magicznych okruchów Kuba i jego brat wędrują w czasie i przestrzeni, m. In. Do starożytnej Galii i prasłowiańskiego Biskupina.
Historia oparta na faktach. The Boys Are Back to głęboko poruszająca, lekko ironiczna historia ojcostwa, która delikatnie przywołuje zarówno kruchość, jak i cud życia rodzinnego. Z burzliwymi emocjami kipiącymi tuż pod powierzchnią, Joe Warr rzuca się w wir jedynej pedagogicznej strategii, która,jak sądzi, może przywrócić radość jego rodzinie: 'po prostu powiedz tak'. Wychowując dwóch chłopców - ciekawskiego sześciolatka i zbuntowanego nastolatka z poprzedniego małżeństwa - w domu pozbawionym kobiecego wpływu i nie rządzącym się absolutnie żadnymi zasadami, życie staje się pełne energii, instynktowne, lekkomyślne... i notorycznie na granicy katastrofy.
Gdy stan ojca (Frits Lambrechts), cierpiącego na chorobę Alzheimera, zaczyna się dramatycznie pogarszać, jego dwaj synowie stają przed poważnym dylematem. Starszy syn, Ernst (Ronald Top), który jest prawnikiem, uważa, że należy oddać go do domu opieki, natomiast młodszy syn, Nico (Mike Reus), chce, aby ojciec nadal mieszkał na rodzinnej farmie. Decyzja o opiekowaniu się ojcem w domu przynosi niespodziewane konsekwencje.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…